Därför!



Jag fick dessa idag av henne. Så sjukt fulsnygga! Dom ska alltid få stå framme!

Mycket mer har hänt den senaste tiden som jag har tagit kort på. Här kommer en hel del!



Vi har bott trångt då vi fick nya golv i hallen, sovrummet och datarummet!





Jag har haft världens bästa kväll ensam hemma. Grillade på balkongen och myste för fullt med tända ljus, cola och en bok!





Carro har lagt en makeup på mig. "brudmake" =)



E har fyllt år och vi har varit ut med alla goda vänner och ätit underbart god mat.



Min familj var hit och fikade med smörgåstårta och kaffe! Mycket uppskattat och trevligt!



Jag har handlplockat lingon ute i den lilla skogen vid mamma. Det finns sjukt mycket röda bär..



Jag har fått prova att vara tvåbarnsmor. Vilket gick strålande med bullar och läsk ;)



Elvira har fått bada med morfar i badhuset, lycka!



Stina, med världens finaste ögon, fick bada i badkaret hemma istället, men det var lycka det med!



Från min totalt döda tomatplanta har jag nu fått två röda, fina tomater, och två till är på väg :)



Solrosor är helt underbara!

Nu ska jag ta och varva ner och somna i tid, Match med ulaget imorgon borta mot Älvdalen sen match söndag borta mot Korsnäs med Alaget. Bjudna på matc imorgon hos päronen också!

Blir en bra helg!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0