Förstår man?

Idag ute i skogen med Jonna och Anna så insåg jag att "ni åker snart!" Och med dom åker Elin. Jag gruvar mig!
Samtidigt som jag bara vill att dom ska åka så jag vet att jag också kommer åka!

Det kommer bli sjukt tomt här hemma. Inte kan man slå en enkel signal och bara fråga hur den andre mår, lite väl dyrt kanske. :)

Dagarna består av jobb och småfix. Idag var en riktigt seg förmiddag. Kände mig låg så jag drog mej till tolvtiden sen satte jag fart!
Plockat lingon och fikat, hämtat ut en tröja och sålt bären. Jobbat tre timmar har jag också hunnit med!
Nu ska jag ta tag här hemma innan jag tvättar av mej allt och bäddar ner mej med en dokumentär!

På måndag Elin, då kommer jag!
Ska bara ordna mer pengar så jag kan bjuda på allt ;)




Kommentarer
Postat av: elin

plocka massa mer lingon!!!!! tryggt att du bjur ;)

och du skrämmer mig, jag kommer gå av utan dig,

2011-09-13 @ 21:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0