Fullt upp!

Äntligen känner jag att det är värt att kliva upp sju på mornarna och när man dessutom är pigg är ju hur underbart som helst!

Igår började jag med att tvätta moppgarn och samla ihop dom. Sopade två trappor och sen gjorde jag mej klar för jobb. Jobbade 10-15 igår och efter det gjorde jag små ärenden och var ner till träningen en vända.
Sen blev det tvätt här hemma, diska, städa, byta sängkläder och sila vinbärssaften. KLAR!
Hur gott som helst!
Avslutade kvällen med thaimat och sverige mot san marino. Katastrof match och tur att det lossnade med målen för dom. Dom vann med 5-0!

Läggdags efter det och imorse vaknade jag med världens ryggont. Fick en massagetid vid fyra idag. Innan det ska jag klara av att bli klippt och få lite färg i huvet och så ska jag städa trappor såklart!

Bara att börja jobba ikapp nu!
Älskar att kunna sega på mornarna och dricka kaffe i lugn och ro!
Nästa tordsga brjar bion komma igång också, ska bli kul! Skönt med mer jobb och just när det är bion också! Vi ska ha en genomgång om hur allt kommer fungera i början av nästa vecka och sen på torsdag visar vi Jägarna 2 här. Lika på fredag, då tar jag medmej min karl, mina päron och fler och går och ser den :)

Nu tillbaka till kaffekoppen!

Ha en fin dag!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0