Jobb, stress och önskan!

Det har varit fullfart hela helgen.
Plockat lingon, fikat med mormor&morfar, varit på vikarieuttagning ensam, ringt om jobb, fått mer jobb,handlat, umgåtts, sett på bio, jobbat på bion, sett på fotboll, haft lagfest, lekt lekar, ätit god mat, dansat mej svettig, städat, jobbat, ätit och tvättat. ngefär så har allt sett ut.
Nu ska jag plocka här hemma. Dra på mej pyjamas och ta en kopp te framför tv:n innan det är dags att sova.
Imorgon ska jag jobba, sen jobba, sen jobba, sen tar jag tåget till Elin och komemr hem igen på onsdag lunch.
Då ska jag jobba jobba och jobba. Torsdag har jag heldagsjobb och fredag ska jag bara ha önskningar.
Önskningar om en överraskning med övernattning! Hotell och hotellfrukost, oh vad jag ösnkar mig det!! ;)

Återkommer med mer om vad jag gjort om ett par dagar!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0