After work!

Igår jobbade jag after work på flottareb och jag körde på med en ny spellista! Bra lista, enligt mig, mamma och Anna :) Va segt till en början men sen rasade det till ordentligt! Tydligen bästa kvällen sen vi startade med after work :) HÄRLIGT!

Lagomt mör när jag kom hem igår. En ordentlig förkylning och hårt jobb.
Sov som en stock iaf! Idag är det mjukisdress på, kaffe och en bok!
Ska även försöka hinna med mer saker som jag verkligen behöver göra!

Önskar att målarna kunde höra av sig snart också. Dom ville ha arbete utan golv en vecka efter vi kom hem från Aus. Men än har om inte ringt, skapligt segt! Vi ska få nya tapeter i datarum, sovrum och hallen. Blir några nya möbler till det också!
Och vi har ju som sagt rensat förrådet och det finns massor med saker till försäljning, dock vet jag inte vilket det bästa sättet är att få det sålt?!

Vi får väl se om man hittar på något i sommar :)

Nu ska jag återgå till min bok och fortsätta bli ordentligt frisk :)

Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0