Drömmar, Längtan, och mer!

Jag ska nog satsa nu. Jag har i stort sett inget att förlora!
Och man ska göra det man känner för, eller hur? =)

Igår visade jag Elin skydive filmen från Byron Bay. Jag längtar tillbaka. Jag längtar efter att göra en till resa men då ska det vara mycket längre! Jag vill bara springa på en hög med tusenlappar och komma hem och packa väskan!
Jäklar så skönt det skulle vara!

Men med tanke på allt som kommer hända nu och ett tag framöver tror jag just nu att absolut inget är omöjligt! :)
DET känns fantastiskt!

Nu dags för jobb, sen lunch, sen bus och mer jobb.
Imorgon, ledig förmiddag, jobb em och jobb söndag!
Jag vill jobba mer! Massor. Bara köra när jag endå är på gång ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0