En ledig helg har passerat.

Ja, när man har ställt in sig på något om sedan inte blir av så blir man helt tom. Som i lördags när vi skulle ha varit på loppis en hel dag och tjänat pengar och haft kul, så gör man ingenting.
Fick iaf med mej Elin till Ryggåsstugan för att äta varsin våffla och kaffe/varm choklad. Hur mysigt som helst! Måste göras fler gånger!

Vid fyra blev jag bjuden på en tre rätters middag av mamma&pappa. Så där åt vi och myste! Efter kaffe och dessert blev det Monopol! Nu ska det tilläggas att pappa är en vinnarskalle och han brukar ta hem det mesta, men verkligen inte Monopol, där slutade han trea ;)
Efter en lång kamp mellan mej och Elin så stod jag tills slut som en klar segrare med en sjujädrans massa pengar (om det endå vore riktiga pengar).
Elin och jag fortsatte vidare till Elle för lite umgänge.
Drog mej sedan hem för te och annanas, en dusch och sen sängen!

Gårdagen var en bra dag på många sätt. Jag gjorde absolut ingenting. Jag låg hela dagen, såg på film, somnade och bara vilade upp mig.
Promenad till konsum för att handla mat med Elin och sen hem till mej för mat och film. En mysig söndagskväll som jag hoppas det blir fler av (gärna vilken dag som helst) :).

Nu har jag kört en diskmaskin, ja ni läste rätt, vi har fått en bänkdiskmaskin av Linda och Martin som vi förra veckan fick installerad! Ingen mer handdisk ;)
Jag har intagit frukost så nu ska jag bara klä mej och göra mej klar för en lång jobbdag!

Puss
/Emma

Kommentarer
Postat av: LindaBoo

Wihooo!! Är den igång nu;) Härligt härligt!!! :)

2012-04-23 @ 19:50:18
URL: http://lindaboo.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0