Halvtid och extra timmar

Har precis gjort mej en bra frukost, ägg, yougart, juice, kaffe och tända ljus! Bättre start på dagen går inte!

Insåg precis att jag har ju halvtidsjobb och sen jobbar jag extra timmar på flottaren och bion.
Jag har redan gjort en heltid denna vecka och mer timmar blir det. Galet att jag orkar, men jag biter ihop och faktiskt så är jag pigg på mornarna!
Nu ska bara kaffekoppen drickas ur och sen ska jag ut och jobba. Slutar fyra idag och då ska jag träna och sen ha myskväll med Elin!
Ser framemot kvällen massor!

Ska också tillägga att om någon vill köpa newbody, så hojta till. Än finns det chans att beställa :)

Elin hade lagt ut bilder från Aus på facebook.
Jäklar vad jag blev att längta massor efter en resa nu! Ååå!
Men först lär jag nog ha pengar skulle jag gissapå, så jag får släppa restankarna på en gång ;)

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0