Helgen jag minns!

Då var Sälen gjort för detta år alltså.
Stannade som sagt i Malung och träffade på Sandra och Evelina. Hur mysigt som helst. Bebismyste med lilla Ines också. Man bara ler! Tänk att man varit så liten en gång..

Drog mej vidare upp mot Tandådalen och kom fram precis vid nio då receptionen skulle stänga, hämtade ut nyckeln och drog till stugan.
Packade in allting och gjorde iordning hamburgare tills de andra kom upp.
Åt lite och planerade morgondagen!

Fredagg morgon och det var frukost och skidåkning som gällde!
Efter lite lång väntetid var vi äntligen redo för ett åk i backen, herregud så härligt det är! Helt fantastiskt!
Eftersom en ryggsäck med dryck fanns med så blev det lite stopp här och var!

Käkade lunch på värdshuset och tog några till åk efter maten innan det var dags för after ski!
Där står jag med en öl i handen, tillsammans med alla andra och så kommer en vakt och vill se mitt leg. Otur hade jag det såklart inte med mej. Så han sa "ser jag dej dricka igen åker ni ut allihop"! Usch! Fan, ser jag såå liten ut?
Gick och satte oss ute så jag kunde få dricka ur min öl :) HA!
Sen blev det handling av lösgodis innan vi drog till stugan, klämde in oss allihopa i världens minsta bastu. Man fick sitta på varandra och stå på den lilla yta som fanns! :)

Fredagskvällen blev ganska lugn men endå fartfylld! Trevligt!

Lördag laddade jag och Erik för en till dag i backen, tog oss över till Hundfjället och åkte där. Fikade på toppstugan, åkte i trollskogen (ett måste) och bara njöt av det underbara vädret.
Resten av gänget kom med korv och bröd så vi solade och åt!
Såkart körde vi en afterski då också, men nu i Hundfjället! Riktigt trevligt!!

Hem mot stugan för att göra oss redo för mat och fest på Harrys i Lindvallen.
God mat, gott vin och trevlig kväll! Veronica Maggio spelade och jag njöt! ;)

Taxi hem och några timmars sömn innan det var dags att packa ihop och städa för avresa. Kom hem vid halv två igår och jag var så fruktansvärt trött.
Pizza på rodis och sen blev det 5,5 h jobb.
Mat och lyxfällan med Erik sen tvärsomnade jag.

Fortfarande trött och sliten, men jag ska ha en seg förmiddag och ladda. Sen blir det jobb och slit!

Puss
/E


Kommentarer
Postat av: mamma

Min lilla unge! 25 i höst! Lavvo!

2012-04-02 @ 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0