Helgen!

Jaha. Det går fort när man har kul!
Jobbade ensam på Afterworken i fredags men det gick strålande! :) Avslutade med en mycket god räksallad och sen hem för att sova.

Lördag var det meningen att vi återigen skulle försöka åka på loppis i Falun, men alla bord var bokade så icke!
Elin och jag tog en cykeltur runt saltvik och gick upp med blommor till Farfar. Cyklade sen vidare och mötte upp Carro och Sanne, tanken var glass på håkanssons med ist blev det en tur till Nyhammar för att se herrarnas första seriematch. Såg första halvlek och sen drog vi hem.
Snabbdusch och iordning fix för att gå till flottaren med damlaget. Lek och 2-rätters middag stod på schemat.
Målsättning för säsongen; Vinna serien.

Vidare till klubbstugan där vi lekte, dansade och spelade beer pong! Vinst! (nästan hela tiden) ;)
Hem vid 2 tiden och somnade som en stock! Upp vid 8 för att göra sig klar och köpa med frukost från Håkanssons och sen vidare till Boda borg i Karlskoga!

Hur bra dag som helst. Tävlingsnerverna var på topp, tacobuffén satt som ett smäck och vi förlorade! Men jävlar så skoj det var, Sånt ska vi göa fler gånger tycker jag :)

Idag vaknade man med träningsvärk i heeeela kroppen! Helst vill jag bara sova och se på film. Men jag har en lägenhet att städa!

Ikväll blir årets första grillning och en öl på det!

Trevlig valborg (eller hur mansäger)!

Puss och nyp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0