Kaffe, facebook och snö!

Just nu ligger jag i sängen, datron i knä och en kaffekopp brevid mej. Hur mysigt som helst!

I lördags blev det bowling. Med min beslutsångest hann jag iaf precis med, så vi drog upp mot Malung! Jag, Erik, Rikard och Elin. Mötte upp en till bil i Malung och vi körde på två banor i en och en halvtimme. Härligt, spec då jag vann matchen om en romantisk middag, men förlorade tävlingen om att diska och dammsuga här hemma. Jag har iofs redan gjort min del av det så jag väntar på en härligt mysig middag snart ;)

Efter bowlingen blev det middag på Thai och sen hemfärd. Tog ett varsitt glas vin/öl på selins innan vi tog kvällen helt.
Söndag sov jag till halv elva och sen gjorde vi en mysfrukost framför tv:n och kollade på tyngdlyftning. Herregud! Stå där i trikåer, och lyfta skrot i tv. Nej gud!

E drog uåå och jobbade i garaget och jag gjorde mej iordning, inväntade Johanna och sen fick jag mat hos päronen. Drog vidare upp till kulturhuset på modevisning jag och Johanna. Mycket trevligt tycker jag faktiskt! :)







Det var kanske lite oplanerat och ostrukturerat men endå helt okej! En kul grej helt enkelt!

Efter det blev det jobb på bion, blev en helkväll med allt som skulle göras! Skönt att ha saker klara och att jobba på!
Hem igen för att nästan tvärdecka och sova länge!
Igår försov jag mej, hade gjort en lista för hela veckan vad jag ska göra varje dag för att hinna med allt som ska göras!
Elin knackade på halv nio för vi skulle ta en promenad, men jag hade somnat om från 7 till halv nio. Men jag kom upp iaf och satte igågn dagen bra!

Promenad och sen frukost! Jobb på flottaren och sen vidare för handling, trappstäd och fika hos Matilda!





Fikade med nybakade snickerskakor, cappuchino och en herrans massa youtub klipp! :)

Snabbt träningspass för mig på 25 min nere på gymmet innan vi gjorde tacos spg på tv och pratade. Jag, Erik och Rikard.

Jag har haft fiiina dagar med massor som förgyllt dom fullständigt!
Planer för hela veckan har jag, förutom söndag! Då vill jag nog ha en dag för mej själv, eller jobba in lite så jag har mindre på måndagen :)

Vi får helt enkelt se vad som händer!

Nu ska disken diskas och jag ska jobba!

Puss
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0