Långfredagen

Jaha. Efter en dålig vecka med en trött Emma och lite träning som sedan resulterade i en bamse förkylning så är det nu långfredag!
Igår låg jag här hemma med 39 i feber och ingen Erik som kunde serva mej. Tur jag sov mestadels av tiden då ha jobbade!

Bättre med febern idag. Ska endå bara ligga i soffan och sängen heeeela dagen och bara vara! Jag ska banne mej bli frisk inför smålandsbesök imorgon. Men vi får se, jag bestämmer mig ikväll när jag fått vila mer!

Jag ska iaf försöka diska, det är ett steg i rätt riktning!

Jag längtar så mycket efter en förändring i mitt liv så ni anar inte. Vad som helst som gör det liiite roligare är så hjärligt välkomet!

/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0