Över..

Nu är allt över. Det blev så snabbt allting.

I onsdags la jag mej hemma och blev tvärsjuk. Torsdags 39 graders feber och hosta! Härligt!

Piggade på mig och på fredagen kunde jag, som planerat ta bilen till Sthlm, ensam och cheka in på hotell.
Åt mat och tog ett glas vin innan jag kröp ner ensam och kollade på tv.
På fredagsmorgonen klev jag upp och skyndade ut till Arlanda för att möta upp Älskade Elin och Jonna B.
Jonna w var också på samma plan.
Tog med mej E&J Blom till hotellet, pratade, åt frukost och umgicks!
Sen skjutsade vi ut Jonna till arlanda då hon skulle ta tåget hem till Falun och E&jag styrde mot Vimmerby.

Vi överraskade mor&far. Elin skulle ju ha kommit hem på onsdag var det meningen, men där firade vi påsk tillsammans och hade super trevligt!

Söndag hemfärd och över Eksjö för att hämta upp Matilda och sen vidare hem.
Har totalt kört 110 mil på tre dagar. Det känns i kroppen!

Nu är jag hemma igen och sitter med en kopp te och ska snart lägga mej.
Rensade snabbt igenom förrådet idag och herregud, det var välbehövligt och verkligen på tiden!
Men det fylls väl snart upp om det som ska ner kommer ner någon gång! Vi får väl se!

Imorgon är det jobb som gäller, sen får vi se. Har världens jobbigaste hosta som härjar! :(

Lite att ordna med tills på onsdag också. Mycket på, men skönt när det är klart :)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0