Paff och tom?!

Jag vet inte vad som hände.
Jag har jobbat hela dagen, lunchat med pappa&Elin, druckit kaffe hos farmor och hunnit med MASSOR!
Känns så himla bra att planera och ta vara på tiden!

Men nu blev jag bara.. tom. Trodde jag skulle få jobba till minst 20oo ikväll. Men jag slutade 18. Har hämtat min nystädade bil hemma hos mina päron. Tack Elin för det! Imorgon får du betalt :)
Har även handlat, då jag tydligen blir ensam ikväll. Suck!

Jag borde göra det mysigt och trevligt i tv-rummet ikväll. Ta med mej datorn, skicka de mejl jag måste och skriva mer. Plugga matte och äta mat. Sen klockan 21 bädda ner mej för att se Grey´s! Ååååå ja, det ska jag göra!

Bara vara ensam och göra det jag skjutit på i en vecka!

GO!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0