Heltidsjobb

Sista veckan. Och aldrig mer. Iaf med städning. Hellre något annat med heltid!
 
Igår fyllde älskling år, tog mej för en gångs skull upp vid sex för att göra en dunderfrukost som vi myste med innan han drog till jobbet vid sju!
Jobbade igår och bakade, hjälpte Johan flyttstäda, städade hemma, myste, fikade och åt mat från selins! Hade en väldigt bra dag!
 
Idag jobbas det för fullt och jag verkar få en hel eftermiddag ledig imorgon! HUR skönt?

Först ska jag nu ta en dusch, ta upp tvätten och hänga den, fortsätta städa och sen nertill min lokal.
Ikväll blir det mer städning och matlagning innan jag förmodligen kryper ner och kan få sova till nio imorgon. Beror på dagen idag :)
 
Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0