Klart!

Nu har jag betalat räkningar och fört över det som jag varit skyldig Erik. Nu gäller det bara att hålla ruskigt hårt i pengarna för inte är det super mycket kvar inte :) Tack och lov att resan till London är betald och det bara tillkommer mat där borta, det kan man styra över ganska bra så :)
 
Igår var en mycket bra dag. Tog med mej Sofie och Eve till Mora för lite shopping innan match i Våmhus. Vi vann med 6-1 men det enda som känns gött just nu är att det bara är två matcher kvar. Jag är så otroligt less på allt som har med fotboll att göra så jag vet inte vart jag ska ta vägen ibland. Tar så mycket tid och otroligt mycket negativ energi. Nej, snart så!
 I höst och vinter är det bara fokus som gäller på så otroligt mycket! Jag längtar efter att verkligen få satsa på drömmar!
 
Idag blir det mest ihopplock här hemma, ut i skogen en snabbsväng och jobb på bion ikväll med Sofie! Vi ska göra en ordentlig inventering och det är väl inte så man ser framemot det så där otroligt mycket! Men men! Då är det gjort :)
 

Vi drog ett gäng på Selins igår för god mat och dryck! Fortsatte vidare upp till Elin&Rikard. Satt och trivdes med snack och minnen. En mycket lyckad kväll! Väl hemma runt två så var det bara sängen som gällde. Vaknade av att någon spikade i huvet på mig. Usch för lägenheter vid tidiga mornar när man egentligen bara vill få sova till tio!
 
Men men.
 
Nu kör jag igång med dagen efter en otroligt lyckad frukost med alla möjliga saker! Fick även Erik att se på "kvarteret skatan reser till laholm!" Lyckad morgon helt enkelt ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0