Mycket!

Jag är så nöjd med livet! Som jag sa till Erik så har jag så mycket att göra här hemma för en gångs skull, och jobb flyter på åt rätt håll! Företaget börjar stabiliseras mer och mer och jag njuuuter!
 
Nästa helg bär det av till London för att äntligen på se "phantom of the opera"! Ni anar inte hur mycket jag längtar!
Söndagen i London spenderar vi som vädret tillåter. Shopping och picknick är det som är hetast, men vid dåligt väder får vi leta upp någon mysig restaurang och kanske dra en bio :) Vore trevligt!
När vi sen kommer hem igen är Elin äntligen hemma. Ni anar inte hur härligt det ska bli!!
 
Nu ska jag fylla på ett glas med Zingo och ta tag i bokföringen som jag tycker är sjukt kul! Att få sepå papper hur det går för företaget ;)
Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0