Tankar!

Jag har haft såna fina och bra dagar nere i Småland så det är helt otroligt! Att bara vara, åka iväg en snabbvända, mysa med barnen, snacka skit med Anna och besöket på Tofvehult var magiskt! Jag önskar så mycket att jag bodde runt omkring där!
Åkte ju hemåt för att spela match. Insåg också att jag förstår inte varför jag spelar. Jag har ont i ryggen och det känns otroligt mycket efter varje match/träning. Men tränar jag själv och sätter mina gränser så känns det så otroligt bra!
Jag vill inte stå i mål. Varför gör jag det?
Samma som, jag inte vill bo i vansbro, så varför gör jag det?
 
Jag vill bara komma till nästa steg. Och vad är då nästa steg? Förmodligen resa och spara pengar för min del!
Kanske flytta till nästa vår och börja något nytt jobb som jag alltid drömt om?! Varför inte liksom?
 
Jag är otroligt less på Vansbro, det händer inget, det finns inget utbud eller liknande. Blir bara mer och mer irriterad av detta ställe. Samma folk, samma gnäbb, samma saker som man gör!
Ursäkta denna negativa ton, emn ajg måste få berätta!
 
Jag gråter alltid när jag åker från Småland. Jag hatar att säga hejdå och inte veta när vi ses nästa gång. Jag verkigen HATAR det. Ingen som vill att jag ska leka med dom nu när jag är hemma. Då är det vardag igen och allting flyter på, jobb, laga mat, sova. Kul?!
 
Nej, jag behöver något nytt, precis vad som helst duger och blir bra! Ny energi, nya ideér och tankar. Någon att bolla saker med och någon som är positiv!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0