05:20

Herregud vad snabbt jag kom upp imorse. Dels för att jag inte ville väcka Erik och jag vägrade försova mig!
Elin sällskapde med mej till falun där jag skulle göra ett besök hos reumatologen. 
Jag hade ju fruktansvärt ont i kroppen förut och sökte för det. Så det slutade alltså med en remiss till Falun.
8 skulle jag vara där. Vi åkte sex. Kommer inte ihåg sist jag var uppe så tidigt!
 
Iaf så gick allting strålande, inget som visade på att jag skulle ha rematiskt så det känns fantastiskt!
Tackade för mig och Doktorn och jag sa "hoppas vi inte ses igen" när vi skildes åt! :)
 
Tog en runda i Falun och mindes gamla tider, mest Elin då, men jag blir allt nostalgisk ska ni veta!
Vidare mot Borlänge och fixade lite smått.
Kupolen, butiker, fönstershopping och väntan på att klockan skulle bli 11. 
Man kan ju inte luncha innan elva!
Så vi slängde i oss mat, insåg hur trötta vi var och smälte maten ett tag innan vi tog tag i några fler butiker.
Två skålar fick jag med mej hem. Sen tog pengarna slut..
Varsin Coffee to go och sen var vi redo!
 
Hem och jobba, agerade taxi cooper åt pappa, jobbade mer, bokfört, småfix, upp med julgardiner, ätit hemmagjord pizza, tryck i oss godis, sett på serier, druckit glögg och luktat på torrschampo!
Man hinner med mycket!
 
 
Det luktar gott, jag har bara hört bra om denna och imorgon testar vi!! :)
 
Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0