Efter julen kommer..

Ett nytt år som man ska försöka göra det bästa av!
 
Igår var en lång dag kändes det som. Fattar inte. Sov mest, kollade på film, jobbade, funderade och skrev.
Det finns otroligt mycket frågor som man vet aldrig kommer få något svar. Svaren finns bara i framtiden och kommer märkas allt eftersom!
 
Julfirande hos farmor är avklarat. Sjukt endå att mer än halva släkten var borta, så vi får e vilken lokal som ska hyras till nästa år om alla kommer hem ;)
 
Idag kör jag på med jobb. Likaså fredag, lördag och söndag. Sen är nyårsafton här och den innebär lugn!
Tänker bara vara, vila upp mig och ha det mysigt!
 
En ny plan inför kommande år håller på att smidas, Men jag vet inte om den kommer att fungera, jag hoppas för gör den det så kan jag uppfylla mina drömmar om nästa år! :)
 
Nu blir det påklädnad och sen jobb med företaget! Underbart!
 
Puss
/Emma
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0