Ett tecken?!

Fick starta denna dag med att jobba som massör. Jag verkligen älskar det och det är så otroligt härligt att få hjälpa människor! Boka en tid, jag lovar att ni inte ångrar er!!
 
Elin och jag tog sen en övningskörning sväng. Fick fika hos Anna , sen vidare till farmor för mer fika, och sen ut och åkte på byn och överallt.
Kör järnväggatan ner och vad får jag se?! En skylt på mitt drömhus! "Till salu". Elin ringde! Och oj vad mina tankar går nu!
Detta måste vara ett tecken alltså!
Jag har i veckan fuderat på vad jag vill göra, vart jag vill, vem jag är och vad jag är.
Sen dyker det här upp!!
 
Ja, tankarna mal på!
 
Nu får det nog bli lite uppstyrning och fundering!
Kommer leta inspirationsbilder hela kvällen tror jag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0