Lycka!

Jag är så otroligt stolt och glad över att jag har den familjen jag har.
Otroligt lycklig över att vara älskad.
Den här julen var så underbar på så många vis, det var inte överflöd med klappar, det var sånt man önskat sig. Inga julklappar till Erik eller mina syskon, vilket absolut kändes konstigt, men endå bra!
Vi umgicks istället. Det behöver inte handla om paket alltid.
God mat, god dessert, en tupplur och kalle anka!
 
Nu kryper jag ner och somnar förmodligen som en stock! Imorgon kör vi på med nästa julfirande!
Tack familjen, för att ni är min familj!
Anna och Johan, ni var otroligt saknade idag! Men vi tar igen det!! ;)
 
Lavvo

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack själv! LAVVO!

2012-12-25 @ 11:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0