På resande fot.

Det är lite mer så jag vill leva. Att vara påväg, att upptäcka, se nytt, lära känna nya människor, prova på nya kulturer och ta in saker och ting!
Galway, Dublin, Irland. Det var Fantastiskt! Så mycket upplevelser, nya saker som verkligen inte finns hemma.
Nya pubar, nya trubadurer, nya ölsorter ;)
Jaa, nog fanns det mycket nytt minsann!
 
Men nu är jag hemma. Jag har packat upp, städat, ordnat småsaker och bokat in sjuhelsikes mycket jobb!
Känns så otroligt bra!
Dock har jag ingen julkänlsa. Kanske är det så att jag har ingen kraft eller tid att finputsa hemmet och dekorera det. Jag vill ha in en gran och pynta den. Men då måste vi hitta julgranspyntet i kaosförrådet.
 
Kanske är det för att varken Johan eller Anna är hemma på jul. Eller för att vi inte ska köpa julklappar åt varandra, varken vi syskon eller jag och Erik. Jag umgås hellre, men det är konstigt bara att bryta traditioner!
 
Juldagen kommer bli så underbar. Sova ut, ha en bra dag och sen träffa liten del av släkten hos farmor, mysa och bara vara! 
Sen kör jag på med jobb under hela jul och nyår och det känns otroligt bra ska jag tala om!
Jag behöver tider nu och jag behöver rutiner framför allt!
 
Bilder kommer, när jag orkar och när jag har mer tid och lust!
 
Just nu är det bara jag, greys anatomy och massor av levande ljus!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Lavvo!

2012-12-20 @ 16:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0