Urladdad!

Efter mycket jobb, strul, skit och tömning på energi och all positiv inställning så känner jag mej urladdad.
Eftersom INGEN kom på någon film igår på bion kändes det sådär kul att vara där. Hade gärna gosat ner mej i soffan med Erik hela dagen och bara varit! Laddat upp och sett på filmer!
 
Men men. En film, lite serier och god mat på kvällen blev en perfekt avslutning.
Nu har jag jobbat klart, börjat småpacka, dricker glögg, lyssnar på musik och känner hur skönt det skulle vara att bädda ner ej ikväll! Men men! Gör det hemma hos jonatan ist. Där ska jag strosa runt med rulle tröjan, fula sockor och pyjamas byxor! Härligt!
 
Imorgon flyger vi och veckan kommer gå fort känner jag, tyvärr.
Men när vi kommer hem är det endå bara 6 dagar till Julafton så tiden går fort nu :)
Ska bli så kul att få se nya saker, se nya platser, människor och shoppa! Gå på konserten för tusan, herre min gud vad det kommer vara fantastiskt! Mmmm.
 
Nu ska jag göra klart och göra lite överraskning för Erik här hemma. Jiiihaaa!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0