Vart tar tiden vägen?

Dagarna går så otroligt fort men endå har man lyckats hinna med otroligt mycket!
Blev en shoppingdag i Borlänge igår med Erik. Hittade alla klappar (nästan) och även lite till oss själva. Hemfärd och julbord för min del. Otroligt roligt faktiskt!
 
Vidare med E och Simon för att ta en öl på selins och sen var det sängen som gällde!
Idag har vi sett klart på Hamilton 2, jag har sålt presentkort, vi har handlat de allra sista klapparna, hunnit med systemet, ätit, jobbat, och varit på julmys med alla tjejer! Underbart!
 
Tog en promenad hem och det var så himla skönt att gå och få luft! Tog tag i granen här hemma så nu är den klädd och har lyse. Klapparna börjar bli färdiginslagna och jag har hunnit med lite bokföring. Trodde jag la mej tidigt idag men inser att hon redan är över elva. Jaja, lär ta mej i kragen och komma upp imorgon! Hinna med mer saker :)
 
 
 
Imorgon tänder vi fjärde ljuset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0