En dag..

Igår var enmärklig dag på så många vis.
Fick reda på att en person hade somnat in efter enlång tids sjukdom. Känns så konstigt och verkligen så fel.

Resten av dagen var bara skum på så många vis. Jag kan inte riktigt förklara!
Känns super trist att dra oss ur div.4 och flytta ner oss i 5:an. Jag hittar inte den riktiga motivationen att spela.
Vi får ta våren som den kommer och förhoppningsvis så ordnar allt sig så som jag vill!

Idag är det jobb åt Vansbrohem som gäller hela dagen. Dock har jag så fruktansvärt ont i ryggen efter träningen igår. Trodde att jag inte fick ont av hårt underlag längre men oj vad fel jag hade!
Fick nästan rulla ur sängen.

Vi får se hur det går under dagen, men tanken är att avsluta med ett gympass och mat!
Imorgon och söndag är jag ledig. Det kommer bli grymt att bara få vara och göra småsaker i hemmet! Jag saknar det!
Ligga i soffan och se på skidor eller filmoch bara dra sej i flera timmar! :)

Nu blir det en brakfrukost, några tända ljus och lugn och ro ett tag!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0