Goooood morgon!!

Sitter nu här, vid datorn, klar för dagen.
Erik vaknade tidigt, ca 06, och jag vaknade 40 minuter efter. Vi klev upp, ladda hem ett avsnitt av "walking dead" och gjorde massa god frukost och tände ljus. Satte oss i soffan och hade en bra morgon med bra frukost!

Nu ska jag ge mej ut för att städa det sista innan jag sen beger mej av mot Flottaren och jobb under lunch då det är torsdag, sportlov och förmodligen galet med turister!

Vi kollade nyss in en lägenhet i Sthlm. Varför inte liksom, bara dra iväg och göra något drastiskt. Men insåg att man inte har dom pengarna riktigt än. Men om några månader kanske ;) haha!

Nej, nu blir det en jobbdag och ikväll ska jag bygga ihop något snyggt!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0