Livet

Jag har närmare 2 h på mig innan jag ska till mitt jobb, butiksbiträde i en klädaffär. Där älskar jag allt. Mina arbetskamrater, stilen på kläderna och mina arbetstider.
Jag lunchar en bra lunch med en vän eller kanske min pojkvän. Slutar för dagen och handlar hem maten som vi ska avnjuta på kvällen i en skön stor soffa med massor av levande ljus.
På fredagar är det alltid afterwork med kollegorna. Skratt, skvaller och planer för allt som ska komma.
En rymlig, fin trea med högt i tak eller ett stort mysigt hus bor jag i.
på helgerna är jag ledig och inreder, tar en liten sovmorgon och avnjuter kaffet extra länge. Det blir ofta en weekendresa till någon spännande stad och shopping.

Man kan väl iaf få drömma...

Kommentarer
Postat av: farmor

Det är helt ok !!!!!!!!!!!

2012-02-22 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0