Pyssel!

Igår tänkte jag att "va bra, imorgon är jag helledig och då ska jag ha en dag så jag kan göra klart alla påbörjade saker"! Det var tanken. Men snabbt som tusan ändrades mina planer, blir idag en sväng till borlänge för att kolla upp mitt knä på riktigt så jag vet vad det är och hur jag ska träna osv. Med mej får jag Johanna!

Idag sov vi ända till 8!! Vet inte vad som hände! Haha! Men men. Upp för att äta och sen har jag påbörjat lite saker som ska avslutas idag också! Det blir en bra helg, trots jobb och annat!

Nu får det bli ihopplock och städning, sen dusch och avfärd!

Jobbar ikväll på bion, imorgon och söndag på flottaren. Vidare till bion på jobb. Love it! Nu kör jag på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0