Säljes

Påbörjade idag en mass rensing av allt här hemma. Har länge tänkt att "det ska jag göra sen", men man gör det aldrig och bara skjuter på allting.
Gjorde en garderobs titt och hittade tre saker som ska bort - säljas!

Det kommer komma en hel del saker här framöver som ska säljas så hojta till eller tipsa någon annan om sakerna!



En kökshandduk med turkos färg på. 30 kr



Två "silipotter", kommer från "Innerum". Du kan använda dom i köket och ha diskborste, diskmedel, disktrasa mm i, eller ha en kryddväxt i. Eller i badrummet och ha tandkräm och tandborstar i. När den blir lortig kan man diska den i maskin. 11 cm hög ca. 30 kr styck!

Sålda!

Kommentarer
Postat av: Mika W

Jag vill ha silipotterna!!! :D

2012-02-15 @ 23:54:52
Postat av: Emma

Då lägger jag undan dom åt dig :)

2012-02-16 @ 07:11:17
Postat av: anna

MEN SKIT. Jag ville ju ha sillipotterna till vårt nya pysselrum. SKIT! Nu vart jag på ännu sämre humör.

2012-02-16 @ 09:32:20
Postat av: Mika W

Tack å tack! :) löser som vanligt våra affärer på bästa möjliga sätt. GABBE!! Haha.. :P Om det inte är ok att vänta tills jag kommer hem en snabbis, om en månad, vill säga..? Men ha dom ska jag iaf. Haha!

2012-02-16 @ 21:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0