Storm!

Igår var det mycket besökare på bloggen! Trevligt :)

Idag var en dag som kändes så fel. Begravning för Birgitte men jag valde att stanna hemma, tände ett ljus och mindes!
Så konstigt livet är egentligen. Så fel.

Jag har nog gjort allt möjligt idag!
Träffat mormor&morfar, jobbat, hälsat på Emma med magen, tränat, handlat, tvättat, pluggat, läst och bara myst ner mej. En perfekt dag vilket resulterar i att jag nu ligger nerbäddad och ska sova!

Imorgon är en minst lika fullspäckad dag, massor av jobb att ta itu med, en träff med Anna, handling, bilhämtning och bio på kvällen med pappa och Erik.
Tänker inte skriva allt som ska ordnas med i helgen och hur mycket jag kommer jobba.
Den smällen har jag tagit frivilligt och jag längtar redan till måndag ;)

När jag ligger här i sängen så ser jag hur mina två nya fina klänningar vill bli använda. Jag längtar så till sommaren.
Så härligt det var att köpa dom två, båda i Byron bay, men en på en marknad och en i en butik. Jag kommer på mej själv med att sakna Byron. Det var något speciellt med det stället faktiskt!

Nu blir det en bok och sömn!
Go natt på er.
Kärlek!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0