Förvirrad?!

Igår vart detpåtagligt, tio dagar till avresa, mycket att styra upp och helst försöka hitta ett jobb att falla tillbaka på då jag kommer hem igen!
Men jag är inte lika deppad längre, inte alls. Jag tror och VET att allting kommer ordna upp sig!

Sitter hemma hos mor&far nu och har druckit kaffe med mamma, ska snart få lax, potatis och kall sås till. MUMMA!
Sen ska jag hem och plocka en snabbvända innan det är dags för jobb på bion hela dagen. Emellan ska jag försöka träna och skriva klart mitt CV, (jag vet att jag har sagt det sjukt länge nu) men nu jäklar! Utan CV, inget jobb ;)

Ikväll blir det beställning av MP3 spelare och sen ska jag börja skriva en lista med låtar som ska tas hem och laddas in.

Mycket som ska göras och jag anar att tiden kommer rusa iväg! Shiit, lite nervös tror jag att jag är :)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0