När man bodde hemma

Och man var sjuk så var det alltid en trygghet för man visste att mamma och pappa ordnade med dryck, mat, bytte sängkläder och spolade i ett bad så man skulle känna sig piggare. Nu när man ska göra allt själv så blir det inte samma sak. Man lär ju anstränga sig hela tiden och alla saker som lär göras finns alltid kvar.

Men men. Idag mår jag bra mycket bättre än vad jag gjorde igår. Jag har varit med E till apoteket och handlat till resan, ätit pannkakor, kollat skidor och sovit. Håller också på tvätta bort lite av all masstvätt vi lyckas få ihop. Jisses!
Idag har också min mp3 spelare kommit hem så nu ska det laddas in musik.

Insåg att det är dom små sakerna som man ska göra inför en resa som man alltid skjuter på för att det går fort att göra. Men nej, det gör det inte!
Så nu ska jag lägga över alla kort från minnet till min externa hårddisk så jag har ett tomt minne med mej.
Orkade även plocka undan lite här hemma också.
Vid nio ska vi äta och bara mysa!

Pratade med Elvira en snabbvända idag också, gud vad jag saknar dom redan! Ser framemot att åka ner till dom sen! Mysigt ska vi ha det!

Nu kommer lite kort från den senaste tiden!!













Inte jätte mycket kort från nyår tyvärr. Men det var en bra kväll!

Idag har vi också bokat tågbiljetter till Sthlm på tisdag, och på tisdag innan vi åker ska vi också hämta pengarna från banken. Mycket på känner jag!

Nu ska se klart på skidskytte, planera morgondagen och alla andra dagar!

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0