Semester

Vi har det sa bra har. Sover i bilen, i talt, badar i havet, ser saker som man aldrig kommer glomma och nu ska vi ta surflektioner.
Det ar ju inte varje dag man kan gora det, eller hur!?
Vi ar i Byron Bay nu, Har bokat tre natter med camping har och vi har nyss handlat och chekat in oss. Sitter pa ett internetcafe nu. Ska ner och ta en snabbdusch sen blir det stranden resten av dagen (dvs 6 timmar kanske) :)

Efetr Byron aker vi upp mot Brisbane och vart sista stopp kommer bli Fraser Island. Sen aker vi ner mot Sydney igen och hemat. Blir kanske nagot mer inlagg senare men man vet aldrig, Njuter hellre i solen och av allt som finns att se pa!

Kram till er alla dar hemma!

Och Carro, jag sa aldrig att du fick lana min underbara mossa, LAMNA GENSAT TILLBAKA!


Kommentarer
Postat av: Din Carro

Emma! nu har jag hört nog om den där mössan!!!

inga sura miner sa jag, ska jag frrysa ihjäl då?

du fattar väl att jag saknar dig... jag lovar att gottgöra dig när du kommer hem och jag ber om ursäkt.... men och andra sidan sa du.... känn dig som hemma och nu kan du låna de du vill ;)

PUSS

2012-01-22 @ 11:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0