Trött!

Herrejisses!
Började jobba elva och trodde att "idag slutar jag säkerligen vid tre senast!" Bjöd in mej och E till mamma och pappa på mat till halv fem och när slutar jag? 18!! Jaja, E jobbade också hela tiden idag så vrålhungriga åkte vi hem och åt, pratade lite och fick kaffe och biskvi! Farmor var också där, så himla mysigt!

Sen drog vi på bio, "The darkest hour" i 3D. Men jag vet inte om det var så mycket att hurra för :) Det var iaf mysigt!
Nu är vi i full gång här hemma. Erik ordnar musik till mp3 spelarna, tankar hem "Dexter" tills vi ska lägga oss och jag viker kläder och ser att jag har galet mycket skor.
Vi har börjat plocka fram det som ska med nu, Jag ska slänga fram underkläder, strumpor och tröjor nu sen blir det en dusch.
Slutjobbad och förkyld är inte den bästa kombinationen!

Imorgon blir det ännu en hel jobbdag och sen packa, planera, skriva osv.
Blir nog bra!
Måndag är det sovmorgon, fika, packa, visa Carro allt här hemma, sola och städa som gäller. Tisdag; AVFÄRD!

Galet vad tiden gick fort sen vi bokade! Vi ser framemot detta så himla mycket och jag hoppas att vi får mersmak! ;)



Såååå skönt det ska bli med värme!!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0