Ensamt

Jag tror att jag aldrig någonsin kännt mig så här ensam, tom, lämnad och övergiven.
Jag bara sover på dagarna och orkar inte bry mej. Släpar mej upp för att göra det som måste göras.
Kollar på resor och inser att jag inte har dom pengarna. Jag får snällt stanna hemma i vansbro, se samma väggarn som varje dag och se på serier, som alla dagar.
Nu inser man att man inte sparat nog med pengar för att bara kunna dra iväg!
 
Nu ska jag iaf bege mej för att jobba med mitt företag, en bokning och sen småfix.
Imorgon ska det sitta en annons med i bladet som jag hoppas kan locka lite folk. För jag vill verkligen satsa helhjärtat på företaget!
En vecka i Småland blir det också med företaget :)
Kul att kunna ta med sig och jobba på annan ort!
 
En löprunda och långpromenad ikväll också. Musik på högsta volym och lite jobb.
Semestern blir inte av. Sant. Hemma. Sjukt tråkigt!
Men men! Jag får se det positivt, hur nu det ska gå till! =)
 
Sorry för det negativa, men det är så det känns nu!
 
Imorgon blir en bättre dag hoppas jag verkligen! Det behövs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju alltid komma till farmor på fika,när du känner för det,kram.

2012-07-11 @ 19:31:58
Postat av: mamma

LAVVO!!

2012-07-11 @ 19:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0