Living young and wild and free!!

Sitter hemma på min sista semesterdag. Inge spciellt!
Började dagen med en powerwalk runt saltvik och sen hem för en frukost!
Somnade som en stock efter det och vaknade av att det regnade, KUL! :)
 
Upp för att duscha, göra mat, baka muffins och bara njuta av solen en sväng. Micke kom förbi på kaffe och muffins och vi tog en "runt-byn-promenad"!! Sen hem för att dra på musik och bara vara!
Nu dricker jag lite mer kaffe, funderar på planer, tänker framåt och kommer på bra sätt för mycket!
 
Lyssnar på musik som upptäcktes i Land down under! Hur underbart som helst. Känner att jag vill resa mer, mycket och NU!
Men ett steg i taget! Ikväll väntar några timmars jobb på bion och imorgon trappor och annat trevligt!
Helgen är ledig som det ser ut nu, hoppas innerligt att något kommer hända, en spontantripp  någonstans och bo på hotell kanske?! :)
 
 
Så underbar unge! Jag skulle kunna ha henne hemma här jämt och leka och pyssla! :)
 
 
Goofika när den är som bäst! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0