Long time no.. see?

Mycket händer just nu. Mitt företag har öppnat, jag kör för fullt med marknadsföring och jag jobbar på. Njuter av livet och just ikväll njuter jag ensam på balkongen med datorn, en bok, en grill och korv m bröd!! Fantastiskt!
 
Fler sådana kvällar i mitt liv tack!
 
Imorgon är det jobb som gäller, sen ska det köras madrasser och packas för stugvistelse!
Älskar det!
I helgen har vi hyrt ut lägenheten så det ska städas. Och i helgen är det bara massa mys med Elin och god mat som gäller!
Söndag kör jag tillbaka henne en bit, till borlänge och sen får hon åka buss! Måste åka och hälsa på där snart, och lika ner till Småland! Men sommaren bara rusar iväg och jag har inte tagit ut någon semester. Vet inte om det är värt det heller. Vi får allt se! :)
 
Nu ska jag hugga tag i boken och slänga på korv på grillen!
 
Puss
/Emma
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0