Med lätta steg..

Det var med lätta steg jag gick ut och jobbade idag! 19 trappor klara, 12 återstår!
SKÖNT att få jobba. slippa sitta hemma ensam och uttråkad hela dagarna!
 
Jag har redan planer i huvet på kommande veckor. Semester? Ta med mitt företag till Småland! Jobba med marknadsföring, sätta iordning alla kvittion och papper.
Börja med muskulering och få inreda här hemma!
 
Det känns toppen helt enkelt!
Elin är snart hemma också, då kommer dagarna fyllas med ännu mera roligheter!
 
Nej, medans humöret är på topp, ska jag trolla ihop något att äta! Tänk om man kunde ha mamma som personlig kock! Då skulle livet vara bra ska ni veta!
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Vilken komplimang!Det kanske är dags att bjuda på en middag!?? Lavvo!

2012-07-19 @ 19:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0