Semester.. Hemma

Inget blir som man tänkt sig!
Men men, det borde man veta nu.
 
I fredags tig jag bilen mot Sthlm och Elin. Jag kan lova att jag har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv. Köer i stockholm och jag övervägde faktiskt att kissa på mig på sätet. Det gjorde ONT!
Fy, aldrig mer sånt säger jag bara!!
 
Mötte upp Elin vid henne, lämnade väskan, gjorde oss redo för stan och slussen!
Monki, H&M, Tullys och tunnelbana.
Världens goaste sallad, nya kläder och huvudvärk.
Drog oss hemåt igen, handlade med lite mys och slöade någon timme.
Blev något glas vin och sjukt rolig kväll innan jag drog mej till sängen, uppstigning 05 för att överraska i Småland.
 
Kom iväg senare men det gick strålande att köra och hålla mej vaken, Elin sov sig genom hela vägen :)
lyckad överraskning men den mörbultande känslan smög sig på.
Gjorde stan en snabbis och sen hade vi med hämtpizza hem. Åt och lekte.
Söndag bestod av barnkalas och ångest, efter många om och men bestämde jag mej för att åka hem.
Och som vanligt, med facit i hand hade jag lika gärna kunna åkt idag, eller imorgon bitti.
 
Men nu är jag hemma och jag gör det bästa av situationen. Har hämtat ut ett paket som jag skickade efter för en månad sen,och där smyckeskrinet är trasigt. Hur kul tror ni det känns?
 
Dammsugit och plockat, håller på at packa upp och funderar allvarligt på dedär stor rensningen av garderoben nu. Vi får se!
 
Resten av dagen får tillbringas på balkongen med en bok, då det är 13 grader och regn så finns inte mycket man kan göra!
 
Puss och Kärlek!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0