Hej hopp!

Igår var en sån dålig dag på så många sätt.
Jag önskar att jag vore lite tuffare med att säga saker och uttrycka mig om vad jag faktiskt tycker!
Blir bara irriterad på mig själv över att jag bara är tyst, accepterar, tar emot skit och sen går tyst därifrån.
Nej, skärpning!!

Idag är iaf en ny dag, som tur är, och jag ska ta allt i min egna takt nu. Orkar inte stressa sönder mig mer.
Jobbat alldeles för mycket denna vecka som gått. Samtidigt som jag haft mina fasta 50% så har jag trummat på med 40 extra timmar. Ni kan räkna själv hur mycket det blivit. Sen har jag tränat som vanligt och hunnit med annat smått. Så min sömn och vila är inte ikapp.
Men den långa sovmorgonen idag och två kaffekoppar i sängen med Scrubs på tv:n gav mej lite mer ork iaf!

Nu ska jag plocka in i diskmaskinen. Ta med mej min massagebänk, en skurhink, trasa och handskar för att städa lite så far min kan få jobba. Han längtar tydligen efter att få måla!

Ja just det. Jag har kanske inte berättat?!

Jag ska starta eget företag! :)
Jag har kommit en bra bit på väg och har små fix och sånt kvar. Ikväll ska jag skriva en lista som jag kan börja pricka av tills jag har mitt öppningsdatum!

Hur kul ska inte detta bli?!



Sååååå kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0