Drömmar och planer!

Jag har alltid sagt, när jag var yngre, att när jag är 25 ska jag vara gift.
Det blir absolut inte så och jag vill inte det heller.
Livet känns så mycket mer. Giftemål kan vänta...

Men andra planer jag har innan jag fyller 25 är

*Tågluff i Europa
*Resa till New York (Kan bli alldeles efter födelsedagen)
*Vara skuldfri

Dessa är mina mål med de månader som är kvar.
Satt idag och kikade lite och insåg att "fan, det här kan ju gå vägen!"
Så jag kör på det så länge jag orkar :)

På torsdag tar jag tåget till Småland och stannar till måndag.
Födelsedag, Zumba, barnpassning, och god mat står på schemat! Ska bli underbart att åka bort och jag ser framemot tågresan. Läsa bok och mysa! Planera för mej själv och tänka efter på massa saker!

Nu får det faktiskt bli träning, efter en lång hård dag!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0