Egen tid.

Förut hatade jag egen tid. Jag visste inte vad jag skulle göra och tyckte allt kändes meningslöst.
Nu har jag massor jag vill komma ikapp med. Små pyssel, böcker, städning, rensning och vårfix!
Jag har vardagsrummet som vårprojekt! Snart är första delen av tre klar! :)

Imorse somnade jag hela tiden om och tänkte, "vafan är jag så trött för! ge dej upp nu!!" Men jag somnade.
Har inte sovit ikapp sen parkeringsvakt passet i Sälen och sen bara en massa jobb och annat skoj!
Tog mej upp och gjorde mej klar. Bar med mej datorn och skydive filmen ner till mormor&morfar och visade dom Australien resan. Uppskattat!
Hem för lunch och sen massage. Fikade med Anna, Carro, Johanna och Eve och sen lev det kubbspel utanför huset! Såklart tar jag och Johanna hem två raka! Härligt!

Nu har jag kört ett gympass med mest fokus på knäövningar.
Väl hemma ska det börjas med räkmackor, tända ljus, plocka fram mattehäftena, precis, mattehäftena. För jag har börjat plugga! :) Jag fick tillsist tummen ur!
Sen ska jag se på top model sverige innan jag bäddar ner mej totalt i en super bra men hemsk bok!

Nu ser jag framåt, mest mot imorgon kväll, dubbelavsnitt av Greys Anatomy, god mat och ett glas vin på det. Detta ska firas, som jag längtat!
Torsdag är nästa mål. Älskade Källåkers!! Nu blir det livat ;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0