!

Igår var det bara 3 H jobb på flottaren för min del. Kändes helt okej och lagomt mör och sliten i kroppen tog jag med mej jobbkläderna hem till mamma & pappa för att tvätta och få mat.
Drack kaffe, åt choklad och spelade 3 omgångar vändtia! Mysigt!

Efter det hämtade jag bilen och ordnade med lite saker!
Sen var det jobb på bion som gällde. Såg äve filmen "kvarteret skatan reser till Laholm"! Helt okej film. Merän okej, jag gillade den verkligen! Typiskt min humor :)

Efter det mer jobb och senhämtade jag Erik efter jobbet. Nu är allt ordnat med bilen så det är bara att brumma iväg vid nio tillsammans med Carro mot Ludvika och få den servad och lagad! Det blir kanoners!
Men först blir det frukost och jobb.

I em blir det mer jobb och ikväll hoppas jag hinna tränna en snabbis och sen ta ett långt bad och bara varva ner!
För imorgon, förhoppningsvis, har jag sovmorgon till minst elva! ;)

Puss
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0