Fjällen..

Iår blir det äntligen Sälen.
Vi har alltid åkt upp familjen och fått låna en stuga, men iår blir det en hyrd stuga alldeles vid backen och vänner som åker med!
Ska bli så härligt, och man kan inte vakna upp till bättre väder! :)TOPPEN

Men först så ska jag klä mej, städa och sen till flottaren på jobb innan jag kan åka hem, pack i det sista och sen handla och sen dra iväg!
På vägen upp gör jag ett stopp i Malung och träffar Sandra&Evelina, sjukt längesen! Ska bli så mysigt!

Jag har också gett mej fan på att försöka jobba undan nästan allt jag har i April. Har mycket extra timmar att göra åt vansbrohem men nu har jag skrivit nästa veckas schema så det ska nog funka, mjukstart! ;)

Igår var det totalkaos! Men med underbara förlädrar så ordnar sig allt!
Jag hittade mina täckbyxor i den oändliga röran i förrådet, och min plånbok återfanns! :) Härligt!

Nu har jag min kaffekopp här, en filt runt mej och fåglarna kvittrar så där mysigt!

Nej, bättre start finns inte!



Sist jag var i Sälen fick man dela säng med Johanna! DET kan jag kalla mysigt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0