Lång, härlig dag!

Hej och hå!
Igår var det verkligen en uppladdningsdag! Sovmorgon, bra frukost. Jobb hela dagen igår och vid fyra började jag på Flottaren. After Work jobb! kom ca 40 pers tror jag och det var ganska lugnt. Jobbade mest själv med det men det gick strålande. Dricks och trevligt, slutade vid tio och tog sällskap med Erik hem till Timmie där det bjöds på öl. Så för mig blev det en after work trots allt. :) Spelade lite fifa mot Erik och fick stryk. Men nu jävlar ska det tränas så jag kan få spöa honom någon gång :)

Kom hem runt 24 och stupade i säng. Upp imorse vid nio för att köpa en brakfrukost, hem och dukade upp, tände ljus och gjorde kaffe, sen väckte jag Älskling och det blev en mys morgon. Mot flottaren vid 11 för jobb och har fått beröm för gårdagen och för idag. Jobbade till åtta och nu har vi ätit och unnat oss varsin chokladbit. Ska strax göra iordning en kopp te och en skål glass! Bädda ner mej i soffan och somna.
Jobbar imorgon också, både flottaren och bion.

I veckan måste jag verkligen se till att ta mej tid till att plugga matte. Vill verkligen komma igång nu så jag kan börja studera på riktigt! :)

Vi har äntligen valt tapeter nu till sovrummet, hallen och datarummet. Och med dom planer vi har på möblering osv så kommer det bli super bra! Längtar så himla mycket! Ska försöka rensa och sortera allt som finns i de rummen nu så det blir så bra och smidigt som möjligt!

Nu ska jag stänga ner datorn och bara vila mej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0