Småland

Torsdagens tågresa var en pina, med bara några få timmars sömn skulle man upp och gå mot en lång tågfärd till Vimmerby, slumrade till lite då och då men resan gick helt okej. Lunchade ensam på "monte carlo" med en super god lasagne då jag kom fram.
Igår firade vi Anna som fyllde år. Paket, fika, bowling och världens godaste pizza framför tv:n! Helt okej gårdag! :)

Idag har vi handlat, busat, myst, sovit, ätit mat, fikat och pratat! Nu väntar tydligen finalen av melodifestivalen, jag gillart inte! Men jag ser det väl endå :)
Imorgon, förmodligen en halvseg dag och utelek, måndag hemfärd med lång tågresa. Trist att åka ensam, men jag har att göra på tåget, så det ska nog ordna sig! :)

Måndag kväll blev jag lovad en myskväll, vi får se hur länge det står sig! Jag är sugen på god enkel mat och någon fin film! :)

Puss och hej
Leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0