Spontanitet!

Idag var det en vimsig morgon. E klev upp kvart i sju och trodde kl var kvart i åtta. Hans telefon hade ställt om sig själv plus att han ställt om den. Så han klev upp en timme senare istället! Iväg till jobbet för honom och jag sov vidare och snozade massor!
Idag var jag riktigt trögstartad!

En god frukost med juice, ägg, kaffe, kiwi och yoghart gjorde ett bra intryck! :)
Iväg att jobba 11 och slutade halv fem! Skön lång dag med mycket folk och stress. Men det gick vägen!
Direkt efter jobbet blev jag och E hembjudna till Micke på mat! Dock fungerade inte hans ugn så vi tog med maten hem till oss och åt. Ugnsstekt falukorv och makaroner! Gott och spontant! Tusen tack!

Tog sen en promenad med mamma runt söderåsen och var in till förrådet och kikade lite. Jädrans vad med saker det finns där! Blir lite att sälja och ta reda på iaf :)
Hittade en kartong med ljus och glas och även ett knivset, perfekt!

Vidare till ICA för att köpa hem glass och en Loka! Nu ska jag ta en snabbdusch och sen bädda ner mej i soffan med täcke, kuddar och glass! Antingen får det bli en film, SATC eller kanske tv-spel :)

Tack och Adjö!

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0