Tårar..

Känslan när man sakta går hem och när man närmar sej hemma så kommer klumpen i halsen och nu tårar.
Jag är så slut, trött, matt och utpumpadså jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Det är på tok för mycket nu. Jag kan inte säga nej och just nu, hatar jag det!

Jag vill bara vara liten nu och krypa upp i mammasknä och bli kramad, äta gass och somna nerbäddad.

Men någonstans vetjag att detta är nu och det händer, jag har mycket jobb och alla projket kommer alltid samtidigt. Men det är så mycket smått nu så jag vet inte. Vad tusan ska jag göra? Vem ska man prata med.
Jag kände mej otroligt lite och ensam när jag gick hem från jobbet nyss.

Jag tänker gråta, borst tänderna, tvätta bort sminket och krypa ner i sängen emd en super stor skål med glass och kolla på kvällens avsnitt av top model!
Imorgon, 12 timmars jobb ungefär. Jag måste helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: mamma

Kom hem du, nog ska jag krama dig! Men glassen får du köpa själv! LAVVO.

2012-03-28 @ 13:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0