Crazy, Stupid, Love

IKEA handligen gick toppen! Nog fick vi verkligen knuffa in sakerna i bilen för att få med dom hem men det gick! Allt går bara man vill:)

Efter hemkomst så var det personalmöte med Bion som gällde. Blev bjudna på mat på Selin´s och efter en del snack så avslutade vi.
Drog mej hemåt med Johanna, bytte om och tog med oss Erik ner till herrarnas match mot Säter. Vinst för dom! Kul!

Grey´s och te fick avsluta onsdags kvällen!
Torsdag och slödag. Lite jobb, pannkakor till lunch. Andra saker uträttade osv. Bra dag på många vis, men även dålig på många vis!
Fredag. Ja. Fredag. Vad tusan gjorde jag?!
Jobbade. Kollade på hockey och städade hemma. Ja just det! En nödvändig dag!
Lördag?!
Genomgång för match, jobb och mat.

Och idag. Seriepremiär hemma. (Äppelbo) Spelade mot Bjursås och vi vann med 4-1. Känns underbart. Mer underbart att jag räddade en straff vilket känns enormt! Jag lever på den idag och kommer göra ett tag! :)
Fick mat hos mamma och pappa och sen en kaffe på det efter matchen. Ner till bion och jobbade 3 h.

Inventering och beställning, städning och filmfix!

Nu är jag hemma, ska bädda ner mej i soffan och bara vara!
Avslutar med att se en film, Crazy, Stupid, Love!
Imorgon, uppstigning med Erik och så ska det se ut tre dagar nu!
Jobba!!!

Jag har så mycket på nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Men en sak i taget så ska nog detta lösa sig!

Puss
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0